ponedjeljak, 25. svibnja 2015.

Prva žena s Fm Jam-a


Razmišljam koga sljedećeg i kako da predstavim u ovom blogu?  Čiji portret da uradim, a da to ne bude neko koga nema. Ako razumijete šta želim reći? Da li „ganjati“ fotografe, slikare, muzičare... dođem na ideju da pitam poznanicu da pita Sassju je li rapoložena i slobodna za neki kratki intervju? Dobijem odgovor kroz  pet minuta: Može, može, rekla je da je sljedeće sedmice u Sa i da je trebaš smarati s porukama da ne zaboravi samo, a nikakav problem za to. Eto javi joj se na profil.“
Meni malo crnjak smarat po profilu. Nešto ja napišem kao kad budeš slobodna, treba mi za to i to. Opet, dobijem odgovor odmah. Krenu dogovaranja oko tremina. Ganjale smo se tako nekih tri-četiri puta oko dana, datuma, vremena.

Ono kad ti slava nije udarila u glavu!
  


Sanela Halilović- Sassja
Foto:Maša G.
Prezeto sa:http://sassja.com/photo/

Petak, jutro, oko deset sati stiže meni poruka: „Možeš li danas oko 11 u Slobodi?  Sassja“ . Gledam ja u telefon. Niti imam spremljena pitanja, niti znam gdje sam ostavila koncept intervjua. Niti šta sam zamislila? Odgovorim: „Može 11:15. Bićemo gotove do 12.“
Ne znam šta sam mislila postići sa onih 15 minuta! Smislit pitanja u hodu!? 
Odem ja tako apsolutno nepriremljena na taj razgovor. Sreća moja da sam imala jednu mnogo zanimljivu, samouvjerenu, komunikativnu sugovornicu. Kako nisam imala pripremljena pitanja, intervju je više ličio na "pričaj-mi-šta-misliš-da-treba." Ispričala mi je Sassja tako o svom nadimku, prvom nastupu, o prvom albumu, tekstovima, fakultetu, duteu sa Remi.

Volim rimu na beat bacit, bass u mrvu sabit
kako repere pobacam, volim predrasude razbit
savit jufku, savit binu, svi mi poslovi ba idu
treba mijenjat shvatanje, jer sestra zna znanje!

Taktički praktično za one koji ne znaju gore navedeni tekst je autorsko djelo MC djevojke poznate kao Sassja. Kako bi Sassja, ukratko, objasnila o sebi:"Bavim se muzikom, odnosno rimam na različite podloge.Pišem svoje tekstove i onda izaberem podlogu koja, po meni, najviše odgovara tom tekstu."
Tekst je iz pjesme „Etikete“ koju je radila zajedno sa Remi. Pomenuta pjesma se nalazi na Sassjinom prvom albumu. Album je izašao u martu ove godine i nosi naziv „Taktički parktično“. Dva singla sa albuma „Clash“ i „Etikete“ samo na Youtube-u imaju preko milijun pregleda. Na dezeeru je album za sedam dana zauzeo prvo mjesto. Praktično i taktički album dominira. Ko nije poslušao može ovdje!


Ne voli etikete i uvijek je za raju!

Kako je vrijeme ovih alergija. Polen, trava, proljeće... Ja pokušavam da se izborim sa kihanjem i suznim očima i smislim šta konkretno da pitam Sassju koja sjedi nasuprot mene  i strpljivo čeka. Uzdišem ja, a Sassja mi kaže: „Vitamin  E ti je dobar za alergije. Alegrije ti se inače javljaju kad ti oslabi imunitet, a vitamin E je dobar za imunitet.“ Krene tako priča o fakultetu. Sassja je završila Farmaciju u Tuzli. Trenutno je na relaciji Tuzla- Sarajevo jer odrađuje pripravnički. Ja se onako zezam i pitam: „Otkud povezanost Farmacije i rimanja?“ a Sassja mi u svom stilu odgovara: „Nije farmacija samo rad u apoteci. Kod nas svi kažu završila farmaciju haj' u apoteku, a to je toliko široko. Znaš šta sve možeš biti kad završiš farmaciju?“

Iako pod temperaturom i alergijom to kišno jutro u petak nije mi izgledao nimalo loše. Bilo je hiperaktivno, pozitivno, veselo, šareno, melodično i namjerno drugačije. Kao i umjetnica sa kojom je počeo dan.


Dio razgovora sa Sassjom možete poslušati ovdje...

3 komentara:

  1. Definitivo najzanimljiviji intervju do sada. :) Lijep pozdrav

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. - hvala :) Imala sam stvarno zanimljivu i snalažljivu sagovornicu ;) Pozdrav ;)

      Izbriši
  2. - Sugovornica, umjetnica, farmaceutkinja...postoji li još nešto ili barem nešto što ova djevojka nije, Pohvale na energiji i svemu onome što radi. Intervju za 10 :)

    OdgovoriIzbriši