četvrtak, 11. lipnja 2015.

Genije umjetnosti

Nije tuzlanski umjetnik. Nije čak ni bosanskohercegovački. Rođen u malom selu Vinci u Italiji. Priča se o njemu već 563 godine. Kažu da je bio prijatne naravi i ljubazan iako je zapravo većinu vremena provodio u samoći sa svojim istraživanjima. Leonardo da Vinci, meni najdraža historijska ličnost. Ako me pitate zbog čega on, nisam sigurna da ću vam znati odgovoriti. Zbog onoga što Da Vinci znači meni, zbog onoga što nam je ostavio u nasljeđe i zbog onog svega što uopće ne znamo o njemu želim sa vama podijeliti slijedeću infografiku. Nastala je kao jedan od ispitnih zadataka, zaista rađen sa uživanjem. Infografika je rađena na način da predstavlja portret umjetnika kroz hronološki prikaz njegovih najznačajnihij djela. U beskrajnom broju djela, stalno popravljanih i nikada nedovršenih rukopisa, tajanstvenom osmijehu zanimljivih lica krije se neponovljivi slučaj umjetnika inovatora/vizionara.

4 komentara:

  1. - Očarana sam infografikom. Lutajući kroz sve te godine saznala sam dosta toga. Na veoma zanimljiv i kreativan način si to prikazala. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. - Divan post za sve one koji nisu znali toliko toga o ovom velikom umjetniku i slobodno smijem reći vizionaru i inovatoru mnogih stvari. Hvala na update-u :)

    OdgovoriIzbriši